ΜΕ ΡΙΖΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ Persado: Η ανερχόμενη πλατφόρμα του ψηφιακού μάρκετινγκ

Του Δημήτρη Μαλλά

Είναι μία εταιρεία που δεν είναι γνωστή στο ευρύ κοινό. Αλλά στην παγκόσμια κοινότητα του ψηφιακού μάρκετινγκ έχει αρχίσει να γίνει ιδιαίτερα γνωστή. Και μπορεί η έδρα της να μην είναι στην Ελλάδα, αλλά δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι ρίζες της είναι ελληνικές, καθώς προέκυψε ως μία ιδέα που αναπτύχθηκε στο εσωτερικό της Upstream. Και μπορεί να μην έχει πελάτες στη χώρα μας, παρ’ όλα αυτά απασχολεί στα γραφεία της στο Νέο Ηράκλειο Αττικής 38 άτομα.
Persado: Η ανερχόμενη πλατφόρμα του ψηφιακού μάρκετινγκ
Ο λόγος για την Persado, ένα startup με ελληνικές ρίζες, το οποίο μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα έχει καταφέρει να ολοκληρώσει δύο γύρους χρηματοδότησης συνολικού ύψους 36 εκατ. δολαρίων με τη συμμετοχή ορισμένων εκ των κορυφαίων venture capital funds, όπως είναι η Bain Capital Ventures και η StarVest Partners, αλλά και των ίδιων των πελατών της, όπως είναι η Citigroup και η American Express οι οποίες μέσω των επενδυτικών funds τους αποφάσισαν να συμμετάσχουν στο εγχείρημα.
O λόγος που πείθει πελάτες και επενδυτές είναι η αποδοτικότητα της πλατφόρμας που έχει αναπτύξει η Persado και επιτρέπει την εντυπωσιακή αύξηση των επιδόσεων μίας καμπάνιας μάρκετινγκ μέσα από τα ψηφιακά μέσα. Όπως εξηγεί στην «Imerisia.gr», ο Παναγιώτης Βιτάκης, αντιπρόεδρος της Persado για θέματα λειτουργιών, η υπηρεσία που προσφέρει η εταιρεία επιτρέπει στους πελάτες της να στέλνουν το σωστό μήνυμα στους καταναλωτές στο πλαίσιο μίας καμπάνιας.

 «Καλύπτουμε όλα τα ψηφιακά κανάλια διανομής (email, banner, ιστοσελίδες, SMS, in-app) και τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά» τονίζει το στέλεχος της Persado, σημειώνοντας ότι ο επόμενος στόχος είναι να παρέχονται αντίστοιχες υπηρεσίες και για καμπάνιες που προορίζονται για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πρακτικά, η Persado αναλαμβάνει να «τρέξει» μία καμπάνια δοκιμαστικά και στη συνέχεια χρησιμοποιώντας ειδικούς αλγόριθμους που έχει αναπτύξει η ίδια, καταλήγει σε έως 2 μηνύματα, τα οποία χαρακτηρίζονται ως «σωστά» και από τα οποία επιλέγει ο πελάτης. Σε όλες τις περιπτώσεις, τα μηνύματα που επελέγησαν είχαν ως αποτέλεσμα να «εκτοξευτεί» η απόδοση της καμπάνιας. «Η αύξηση της απόδοσης κυμαίνεται από 30% έως 200%» σημειώνει ο κ. Βιτάκης.
Η ιδέα που οδήγησε στην Persado προέκυψε το 2009 μέσα στην Upstream, μία από τις πιο γνωστές ελληνικές εταιρείες στο χώρο του mobile marketing με έντονη παρουσία στο εξωτερικό. Το 2012 αποφασίστηκε ότι πρέπει να δημιουργηθεί μία ξεχωριστή εταιρεία που να αναλάβει να δραστηριοποιηθεί σε αυτό που αποκαλείται “persuation automation” και ουσιαστικά είναι ένας όρος που έχει δημιουργήσει η Persado. Η εταιρεία έχει από την αρχή της λειτουργίας της τις Ηνωμένες Πολιτείες και αυτό γιατί οι κατηγορίες επιχειρήσεων στις οποίες απευθύνεται είναι πολύ μεγάλες εταιρείες και τέτοιες υπάρχουν ελάχιστες στην ελληνική αγορά.
Η εταιρεία παρουσιάζει 100% ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης από την αρχή της λειτουργίας της, ενώ διαθέτει ισχυρή παρουσία στην Ελλάδα παρά το γεγονός ότι δεν έχει πελάτες από τη χώρα μας. Συγκεκριμένα, από την Αθήνα, όπου η Persado απασχολεί 38 άτομα, υποστηρίζονται οι υπηρεσίες που παρέχονται στους πελάτες από την Ευρώπη. Στα πλάνα της εταιρείας είναι η συνεχής αύξηση των ανθρώπων που απασχολεί στην Ελλάδα, καθώς πιστεύει πολύ στην υψηλή ποιότητα των Ελλήνων.
Πηγή: www.imerisia.gr





ΜΕ ΡΙΖΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ Persado: Η ανερχόμενη πλατφόρμα του ψηφιακού μάρκετινγκ ΜΕ ΡΙΖΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ Persado: Η ανερχόμενη πλατφόρμα του ψηφιακού μάρκετινγκ Reviewed by Σπύρος Μέγγουλης on 9:51 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σπύρος Μέγγουλης. Από το Blogger.