Πως θα προστατέψετε την τσέπη σας από τα «κόλπα» του μάρκετινγκ
Η τσέπη του καταναλωτή υφίσταται συνεχείς επιδρομές. Από τη μία πλευρά έχει να αντιμετωπίσει τις συνεχείς μειώσεις του διαθεσίμου εισοδήματος που οφείλονται στο κούρεμα μισθών, συντάξεων και εσόδων.
Ιδιαίτερη προσεκτικοί θα πρέπει να είναι οι καταναλωτές και με τις πολυσυσκευασίες αφού δεν είναι εύκολη η σύγκριση των τιμών.Κάποιες φορές, η τιμή μονάδας της μεγάλης συσκευασίας είναι υψηλότερη από αυτήν της μικρής.
Πολλές φορές ακόμα και η προσπάθεια για σύγκριση των τιμών μπορεί να αποδειχθεί δύσκολη και επίπονη καθώς σε ορισμένες περιπτώσεις η τιμή μονάδος αναγράφεται με πολύ μικρά γράμματα που καθιστούν την ανάγνωση τους πολύ δύσκολη ιδίως σε καταναλωτές μεγάλης ηλικίας.Ακόμα υπάρχουν περιπτώσεις που το μέτρο βάρους δεν είναι ενιαίο. Δηλαδή σε κάποια προϊόντα η τιμή μονάδος να αναφέρεται σε λίτρο και για ένα ίδιο προϊόν άλλης όμως εταιρίας σε κιλά.
Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις, που μειώνεται η καθαρή ποσότητα ενός προϊόντος, χωρίς να αλλάξει η συσκευασία και να ανάλογα μειωθεί η τιμή . Αυτό μπορεί να δημιουργήσει λάθος εντυπώσεις στον καταναλωτή που είτε δεν γνωρίζει είτε δεν ανακάλυψε την αλλαγή.
Πηγή: premium.paratiritis.gr
Πως θα προστατέψετε την τσέπη σας από τα «κόλπα» του μάρκετινγκ
Reviewed by Σπύρος Μέγγουλης
on
11:17 π.μ.
Rating:
Δεν υπάρχουν σχόλια: