Η Αθήνα απέκτησε τον δικό της ψηφιακό τουριστικό οδηγό

ΤΟ TRIP2ATHENS ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟ ΤΟΣΟ ΜΕΣΩ WEB ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕΣΩ APPS
Η Αθήνα απέκτησε τον δικό της ψηφιακό τουριστικό οδηγό  


Του Δημήτρη Μαλλά 

Τον δικό του επίσημο ψηφιακό τουριστικό οδηγό αποκτά η Αθήνα και η Αττική με την έναρξη της λειτουργίας της πλατφόρμας Trip2Athens, η οποία παρουσιάστηκε χθες.

Η πλατφόρμα, η οποία έχει δημιουργηθεί από το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ) και τον Δήμο Αθηναίων, είναι προσβάσιμη τόσο μέσω Web στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.trip2athens.com όσο και ως app για smartphones, όντας μάλιστα διαθέσιμη και για τις τρεις δημοφιλείς πλατφόρμες (Android, iOS, Windows).

Η πλατφόρμα λειτουργεί σε επτα γλώσσες (ελληνικά, αγγλικά, γερμανικά, γαλλικά, ισπανικά, ρωσικά και κινέζικα), ενώ προσφέρει ακόμη και τη δυνατότητα απευθείας κράτησης στα ξενοδοχεία της πρωτεύουσας χωρίς, μάλιστα, να υπάρχει προμήθεια. Ο επισκέπτης μπορεί να βρει κάθε είδους πληροφορίες για τα αξιοθέατα, τις εκδηλώσεις και τις μετακινήσεις του στην Αθήνα, ενώ επιπλέον μπορεί να διαμορφώσει ακόμη και την ατομική του περιήγηση.

Στόχος της πλατφόρμας, όπως επισημάνθηκε κατά τη διάρκεια της σχετικής παρουσίασης, είναι να γίνει το κεντρικό σημείο προβολής και προώθησης όλων των τουριστικών δραστηριοτήτων της Αττικής, αλλά και να προσφέρει μία βελτιωμένη εμπειρία στους επισκέπτες της πρωτεύουσας. Γι' αυτό και κρίνεται απαραίτητο να συμμετέχουν σε αυτήν όσο το δυνατόν περισσότερες από τις τουριστικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Αττική. Αυτή τη στιγμή, συμμετέχουν περίπου 2΄.000 επιχειρήσεις και 470 ξενοδοχεία, ενώ υπάρχουν πληροφορίες για περίπου 1.000 αξιοθέατα, εκατοντάδες δραστηριότητες κ.ά.

Σημειωτέον πως δεν υπάρχει καμία χρέωση ή κόστος για τις επιχειρήσεις που συμμετέχουν στην πλατφόρμα, ενώ επιπλέον έχουν πρόσβαση σε μία σειρά από εργαλεία όπως είναι σύστημα κρατήσεων για ξενοδοχεία, σύστημα διαχείρισης καναλιών ακόμη και μία εφαρμογή για να μπορεί να δει μία επιχείρηση τι γράφουν στα social media οι πελάτες της!

Επίσης, το Trip2Athens προσφέρει και τη δυνατότητα εμπορικών συνεργειών μεταξύ των τουριστικών επιχειρήσεων μέσω εκπτωτικών κουπονιών. Συγκεκριμένα, είτε ο επισκέπτης, κατά τη διαδικασία της κράτησης στο Trip2Athens μπορεί να επιλέξει εκπτωτικά κουπόνια που έχουν καταχωρηθεί νωρίτερα από τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις, είτε, μέσω της πλατφόρμας, οι τουριστικοί επαγγελματίες δημιουργούν εμπορικά δίκτυα ενθαρρύνοντας τους επισκέπτες να επισκεφθούν και να καταναλώσουν στις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.

Η πλατφόρμα αναπτύχθηκε με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ με τον τελικό προϋπολογισμό τα 912.000 ευρώ, ποσό στο οποίο περιλαμβάνονται και οι υπηρεσίες συντήρησης για έναν χρόνο. Το έργο υλοποίησαν οι εταιρείες Greek Geeks και Dataverse.
www.imerisia.gr
Η Αθήνα απέκτησε τον δικό της ψηφιακό τουριστικό οδηγό Η Αθήνα απέκτησε τον δικό της ψηφιακό τουριστικό οδηγό Reviewed by Σπύρος Μέγγουλης on 11:53 π.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σπύρος Μέγγουλης. Από το Blogger.